piątek, 19 kwietnia, 2024
Strona głównaPrzynęta SztucznaBRIAN HENDERSON O DENSITY TACKLE

BRIAN HENDERSON O DENSITY TACKLE

Moją firmę Density Tackle zakładałem w 2002 roku wraz z kolegą, również zawodowym wędkarzem Yusuke Miyazaki. Na początku był to import wolframowych ciężarków do dropshota. Poszło nam dobrze, bo takie ciężarki w Stanach były prawie nieosiągalne. Z czasem także inne firmy zaczęły je sprowadzać, a ponadto był to towar bardzo ciężki. Porzuciliśmy więc ciężarki i zajęliśmy się przynętami, też do dropshota.

W tym czasie z metodą dropshota eksperymentowało wielu amerykańskich zawodowców i na tutejszym rynku brakowało dla nich dobrych przynęt. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę i zaczęliśmy prace nad przynętą imitującą małą rybkę. Duży wkład wniósł w te działania Yusuke, który wówczas zaczął osiągać znaczne sukcesy w turniejowych zawodach wędkarskich Bassmaster Elite. Wygrał także największe zawody w Japonii. Stał się bardzo znanym wędkarzem i dla Daiwy zaczął projektować woblery, spinnerbaity i dżigi.

Uznaliśmy, że tylko przynęty ręcznie odlewane (handpour baits) będą miały tak ważną dla dropshota miękkość. Zaczęliśmy od wzoru, który był już sprawdzony na rynku japońskim. Dzisiaj produkujemy wiele innych przynęt do tej metody. Wszystkie są zaprojektowane w naszej firmie.

Czytelnikom “Wędkarza Polskiego” polecam 3,5-calową przynętę Panic Minnow Swim. Stworzyliśmy ją do metody drop-swimming. Polega ona na niemal ciągłym ściąganiu zarzuconego zestawu. Jest to więc przeciwieństwo dropshota, w tamtej bowiem metodzie zestaw trzyma się długo w bezruchu, a ściąga się go tylko po to, żeby zmienić łowisko. Drop-swimming ma tę zaletę, że świetnie zastępuje troling, który podczas zawodów u nas, w USA jest zakazany.

Już niedługo na polskim rynku znajdą się przynęty, nad którymi pracowaliśmy razem z Łukaszem Masiakiem, właścicielem firmy Rodmas. Opracowaliśmy serię bardzo naturalnych kolorystycznie przynęt przeznaczonych nie tylko do dropshota. Mogę zdradzić, że będzie to agresywna przynęta typu Swimbait podobna do rippera, wykonana ze specjalnego plastiku, bardzo trwałego, ale miękkiego. Powinna być bardzo skuteczna na sandacze i szczupaki.

Artykuł przy współpracy z: OfertyBiznesu.pl – Kupuj i sprzedawaj firmy, biznesy, przedsiębiorstwa, sklepy, aplikacje i firmy internetowe na portalu ofertybiznesu.pl

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj